Trööööööööööött... zZzZzZzZ

Förlåt att jag inte skrev igår. Saken var att jag skrev men jag somnade mitt i meningen och vaknar upp vid 11 och ba oj. När jag var vaken somna jag igen stängde av datorn och allt. Jag var verkligen trött x] Men det var för jag jobbade och jag ska till jobbet nu, Mm NU.... Väntar bara på mamma.

Igår jobbade jag iallafall där för var jag trött. Det var så många gäster. Efter jag hade jobbat klart gick jag till NK med Nop/New för att köpa bälte till hans brorsa. Leta i många affär, men hittade till slut. Sen gick jag runt med honom och pratade^^ Typ vid tre träffa jag några kompisar och då gick Nop/New hem. Jag och mina kompisar var typ runt i stan xD Sen skulle jag träffa mamma för att kolla på saker. Mina kompisar skulle typ till Klarlsberg för att träffa några killkompisar. Jaja det var min dag xD måste meddela att jag var kissnödig hela dan, hihi^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0