Träna

(klockan 22.07 här)
Igår åkte vi och shopa. Sam fick en ny mobil av mig, sen köpte jag till mig själv massor. Köpte boxning saker för jag ska börja träna de här i Thailand.
Så imorgon ska jag börja med dagen att jogga och sen träna. Måste jogga på morgon kan inte göra det på dagen, för det blir för varmt. Och sen imorgon ska jag klippa mig. Vet inte riktigt vad jag hur jag ska klippa mig :s

Idag har jag inte gjort mycket har mest varit hemma, fast jag körde in till stan med pappa. Vi var och fixa saker och köpte kläder. Sen har väl åkt runt med motorcykel. Så skönt här att man kan köra hur snabbt man vill och sånt.

Ska kolla vidare på en film nu....bye bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0