Har tråkigt

Lovar du att vara ärlig? jag försöker
Du heter:  Jennifer
Smeknamn: Jen eller Jenni
Låt som när du är ledsen sörjer till? Olika
Beroende av: hmm... finns så många
Vad tror folk om dig? att jag är byg
Stämmer det? Nej inte alls., jag är inte blyg när jag är med kompisar eller ute. 
Brukar du skratta för dig själv? aa hela tiden x]
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Vad gör du?:)<3
Var bor du? SOLNA
Trivs du där: Som fan
Äger du några converse: typ 2 fast jag använder bara 1
Sprit, cider, vin eller öl: cider
Brukar du bli för full: nej...
Vad har du för mobil operatör: tele2 comviq
Är du allergisk mot något: nej tror inte det..
Har du haft sex idag: nej...jag har inte förlorat min oskuld:]
Hur svarar du i mobilen: Olika om jag vet att det är kompisar så är det Hej Hej! Någon annan Hej det är Jennifer Gustavson
Vem ringde du senast? vilai<3
Antal timmar sömn inatt: 8h
Sov du ensam: Ja ?
Brukar du komma i tid: Jag är bäst på att komma i tid
Hur känner du dig nu: TRÖTT
Vanligaste färg på dina kläder: lite av allt;)
Vad saknar du:  Thailand
Sysslar du med någon idrott: tennis
Är du nöjd med ditt liv: Japp
Är du bortskämd: Neee....(aa)
Vad är det värsta du vet? Ormar jag har fodi för ormar
Vad längtar du till? sommarlov!!!!!
Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja
Gröna eller röda äppeln: Gröna =]
Vilken tid gick du upp idag:  7
Har du sovit i din egna säng inatt: Yes?
Har du strumpor på dig nu: Nej
Vad ska du göra ikväll: kolla på tv
Är det okej att gråta: ja man är mänsklig ju? :S
När grät du senast: igår kanske:S
Laddar du ner musik och film från Internet: aa jag gjorde men inte nu
Vad skulle du göra om du vann en miljon: lägga in det i banken
Bär du glasögon eller linser: nej, men jag har haft färgade linser
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: nee
När går du upp ur sängen en helgmorgon: 12
Har du piercing: Ja, 3st
Vill du gifta dig: aa med Mr right ;-)
Solar du ofta: Nej inte om jag är utomlands
Är du bra på att laga mat: AA jag är bäst, vill ni smaka?
Gillar du att dansa: aa hihi :D
Är du flygrädd: NEJ, har flygit sen jag var liten^^.
Hur vig är du: när jag var liten, men inte nu
Vad dricker du helst när du är törstig: läsk eller vatten
Bor dina föräldrar tillsammans: Ja
Har du tandläkarskräck: nej..joo ibland
Vilken ögonfärg har du: bruna
Har du någon gång gråtit dej till sömns: aa det händer ofta
Biter du på naglarna: nej, men jag har gjort
Röker du: NEJ
Hur ofta tränar/motionerar du: Två gånger i veckan med tennis

Kommentarer
Postat av: Kimberly

GRATTIS, du kom vidare i min tävling. Nu kan du säga till folk att rösta på dig i min blogg, ifall du vill såklart. Puss & lycka till!

2009-04-15 @ 19:37:42
URL: http://kiwberly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0