Pigg :D

Pigg och vaken nu x) sååååååååååååååååååååå skönt asså....

Jag har aldrig känt man så pigg som imorgon. Säkert bara för jag vakna nu haha. Liksom jag vaknar annars varje dag 6-7 förutom helgerna.
Sen blev jag så glad när jag läste ett inlägg hos StinaLee när hon var i Thailand. Om att hon tyckt att man inte ska snacka skit om Thailand. Folk åker till Thailand och sedan snacka skit om stället, om att det bara finns horor i HELA Thailand. Men va fan de har inte ens åkt till andra ställen som det inte är så. Det är så jävligt fel att döma ett land efter att man har varit på ett ställe. Blir såååå sur på folk.


Kommentarer
Postat av: earn

u har rätt :D

2009-05-11 @ 18:13:47
URL: http://earn.blogg.se/
Postat av: cecilia

thailand är fan det finaste landet jag någonsin har varit i!

Vi var i Krabi i Ao nang i två veckor och snacka om att man är spyless på Sverige när man kommer hem igen!

jag tänker INTE bo kvar i sverige när jag har gått ut skolan,

då blir det mest troligt LA eller thailand :)

och de som klagar på thailand kanske ska ta och tänka en liten bit till!

Folk är ju som galen nu för tiden!

2009-05-24 @ 12:44:27
URL: http://justcec.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0