Gästbloggar

Hejsan gästbloggar. Har varit med Jennifer idag hela dan. Gick först hem till henne vid tolvtiden och va hemma hos henne och kollade lite på en kinad rama den heter typ K.o 3 an guo. Sen drog vi till närakuten brevid Solna C för att hon skulle kolla hennes fot´. Det var inga folk där men vi fick ändå vänta ett tag, sen gick vi till Solna och Jennifer lämnade tillbaka en bok och därefter var jag tvungen att gå till Synsam för att se om min linser hade kommit och visst hade de....men de hade glömt och packa ner linser för två månader utan hade bara packat för en månad. Jag blev lite sur men pappa får fixxa det åt mej innan vi åker. Sen åkte vi till stan och träffade inga så vi gick till några affärer. Sen så skulle vi till Centralen för att möta upp Jimmy. Sen gick vi till donken, sen så gick vi bara runt och sen drog jag och Jennifer hem. Idag var det sista gången jag träffade Jennifer innan vi båda åker utomlands på söndag. Kommer sakna henne massor<333333
Lite bilder som Jennifer och jag tog när vi var i H&M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0