Så skönt!!

Nu är det inga vanliga lektioner kvar eller läxor. Så skönt vill bara skrika ut av allt glädje!! Har längtat så mycket, nästa vecka är det ganska sköna dagar. Måndag ska vi bada med klassen fast jag vill inte för det inte är fint väder och vi ska bada utomhus. Sen tisdag är det brännbolls dag eller vad man kallar det. Onsdag är det städning bara. På torsdag är det skolavslutning. Har inte ens hittar en klänning x]

Idag hade jag tänk åka in till stan men det blir inte så för jag är trött och lat och kolla bara på vädret. Sitter här på sängen och lyssnar på Potato live som är skit bra!! Potato är en känd rockband i Thailand om ni inte vet ;)

(har inget smink jaja... tog för nårga dagar sen:D)
Kommentarer
Postat av: Earn

haha tirakkk u e fin va xD







saknar u mig ??





ha u kontak med pi john ro kah tirakk





ohhh gud jag saknar mak mka mak mak loy na kah tirakk



muisss u saa









mmy darling

2009-06-09 @ 12:37:43
URL: http://earn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0