Sista

Idag var jag hos Vilai, eller först hade vi brännbolls tunering. Vi kon 2:a :) Det var tråkigt, tänkte hela tiden varför jag kom ens..-.-

Men idag var jag iallafall med vilai och jimmy.  Det var sista dagen för Vilai idag för hon ska till thailand imorgon. Jag kommer sakna henne jätte mkt!! :( Men vi ses i thailand tirak.

haha Jimmy ska komma till min skolavslutning och jag ska gå på hans. x] 

Imorgon blir det städ i skolan (hatar det)


Pai, vilai (som sitter på Jimmy)

Juste glömde att berätta att jag åkte fel idag igen!! Jag gick av på fel station så jag fick sitta och vänta på nästa och jag visste inte ens vart jag var=? :S  Asså vad är det med mig -.-''
Kommentarer
Postat av: Earn

mmm







dt kanns liksom jag betyder ingenting for dig :s

2009-06-12 @ 08:28:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0