Inte bortskämd

Ska sova nu, jag jobbar imorgon. Inte roligt, men rolig när man går till bankomaten och ser hur mkt man har tjänat själv. Folk burkar säga att jag är bortskämd, men jag är inte det. Eller man kan säga så, visst jag får det mesta jag vill ha. Det ända saken mamma inte har köpt till mig som jag vill ha är nog PS2 haha. Sen kommer jag inte på nåt annat. Saken är att jag inte tvingar mina föräldrar att köpa saker utan dom köper själv, eller så säger jag "det skulle vara bra med..." eller "jag vill ha ... men ni behöver inte köpa"
Min mamma köper saker till mig bara för när mamma var liten fick hon inte allt för hon hade många syskon och inte världens bästa ekonomi. Så hon vill inte att jag ska känna så som hon gjorde, och när vi ändå har råd. En sak som förklarar lite JAG ÄR ENSAM BARN! x]


(Så söta!)

Dröm sött för det var allt från mig idag
Kommentarer
Postat av: Viktoria Nordenberg

Hoppas du haft en bra nationalsdag!

2009-06-06 @ 21:20:29
URL: http://viktorianordenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0