Drömmer jag?

Idag har jag inte gjort nåt för det dåliga vädret. Jag hade tänkt åka in till stan men det blev inte så. Men jag har verkligen vilat ut mig. Ibland kan det faktisk vara skönt att vara själv och bara ligga i sängen och lyssna på en bra låt. Det är en så skön känsla bara. Fast ibland drömmer man bort sig, sen vaknar och inser att det bara var en dröm..

Hmm.. men iallafall. På måndag åker jag till Thailand och är där i två månader!! *skönt* Varje år tjatar jag om att jag hatar att sitta på flygplanet i 10 timmar. Sen är maten inte den bästa. Ändå om man sitter premium så är det inte roligt. Men den här gången har jag andra tänkar. Nu längter jag till jag sitter på planet, för pappa har ändrat så mamma och jag åker första klass!! Såå coolt asså..

Kommentarer
Postat av: miu

2 månader!?

skönt för dig

inte nog med det

1:a klass också ;P



2009-06-18 @ 23:05:17
URL: http://miuccia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0