Dagens

Idag har jag varit i skolan, lite långt tråkigt men det blev lite kul på slutet xD Snart ska jag fixa prao papper på Hong Thai, sen ska jag till stan. Jag ska praoa på Hong Thai och Park in hoppas det blir roligt :]

Juste jag har ju börjat med en ny grej "visste ni..", tänkte att det var bra för då får ni lära och känna mig mer.

Dagen outfit


Väst från Monki
Skjorta från Thailand
Kort klänning från Gina tricot
Strumpbyxor från H&M
Tygskor från Stadium

Förresten Kimi sa att jag liknar Kenza lite, det första jag tänkte på var att hon är grym mkt snyggare än mig. Sen fråga jag Earn och hon ba joo du gör det lite. :S ^^

puss puss eller jub jub<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0